Zaswapowywanie się PLD.

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Śro, 7 Gru 2005, 01:56:09 CET

On Tue, Dec 06, 2005 at 05:27:02PM +0100, Tomasz Witek wrote:

> Nie wiem jak to dziala, ale jak mam na maszynie 4G ram i ograniczylem go
> 1G to sie java przestala uruchamiac. przy 1.5G juz sie uruchamia :)
yy...
do javy mozna podac jakos parametrami(-Xm ?) ile ram ma zajac.
jak nie podasz to wtedy zajmuje iles tam procent dostepnej pamieci i gdy
jej system na to nie pozwoli, wtedy sie wylozy.
ladnego rozwiazania nie znam.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI