CUPS w pl.docs

Tomasz Narloch eyev w poczta.fm
Śro, 7 Gru 2005, 12:21:07 CET

wscislowski napisał(a):
> Witam!
> Skończyłem szczęśliwie konfigurację cupsa i nasuwa mi się spostrzeżenie,
> że trudno to ustawić bez dobrego dostępu do internetu...
>
> Mam propozycję dopisania do strony
> http://pl.docs.pld-linux.org/uslugi_cups.html
> następujących treści:
>

> 1. Dział - Instalacja
>
> Drukowanie w trybie graficznym wymaga dodatkowo: ghostscript-fonts-std
>
> 2. Dział - Konfiguracja serwera
>
> Jeśli zamierzamy udostępniać naszą drukarkę klientom windowsowym,
> niezbędne jest odkomentowanie w pliku /etc/cups/mime.types linijki:
> [...]

Ja mialbym jedno spostrzezenie. Mam drukarke oki B4350 z obsluga pcl(bez
ps) i stery pod linuxa tez pod pcl i dziala.
Na plytce do drukarki dostalem stery do windy pod pcl i ps(stery na
windowsie podpietym do drukarki przez usb nie dzialaja).
Nie musialem nic w cupsie odkomentowywac tylko zainstalowalem stery na
winddzie na ps do drukarki za cupsem i wszystko pieknie dziala. Z
sterami pod pcl na windzie nawet po odkomentowaniu wspomnianych wpisow w
cups byly jakies problemy.

Czyli winda wysyla do cupsa ps a on sam se go przerabia na pcl i do
drukarki.

Pozdrawiam TOmek

Kobieto, dziewczyno, matko, zono, kochanko... KLIKNIJ PO WIECEJ!
>>> http://link.interia.pl/f18e5