Zaswapowywanie się PLD.

Łukasz Michalski l.michalski w ant.gliwice.pl
Śro, 7 Gru 2005, 19:01:07 CET

On Tuesday 06 December 2005 13:32, Mateusz Korniak wrote:

> A na co limit zakładać ?
> RLIMIT_AS równy pamięci aktualnej pamięci RAM ?

Ja bym dał ograniczenie liości uruchomienia tych kobył do jednej za pomocą
jakieś skryptologii.

RLIMIT_AS jedynie jak jesteś w stanie określić max ilość pamięci którą może
zaalokować ta kobyła, co może być trudne....

pzdr,
Łukasz