podwojne hasla uzytkownikow

lukasz lukasz w mikroplan.com.pl
Czw, 8 Gru 2005, 12:07:35 CET

Witam,

jako administrator czesto potrzebuje takiej funkcjonalnosci,
zeby zalogowac sie jako konkretny uzytkownik.
Poniewaz nie znam ich hasel, za kazdym razem musze sie
o nie pytac.
Gdzies mi sie obilo o oczy, ze mozna (chyba ustawia sie to w PAM)
nadac ~drugie haslo userowi, albo najlepiej ustawic tak,
zeby za pomoca jednego (dodatkowego) hasla bylo mozna uzyskac
autoryzacje. Chodzi glownie o kdm.

Pytalem sie googla, ale chyba uzywalem niewlasciwych zaklec.
Strona PAM tez nie chciala mi zdradzic wiele na ten temat.

Z gory dziekuje.

--
Lukasz