podwojne hasla uzytkownikow

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Czw, 8 Gru 2005, 17:34:29 CET

On Thu, Dec 08, 2005 at 12:07:35PM +0100, lukasz wrote:
> Gdzies mi sie obilo o oczy, ze mozna (chyba ustawia sie to w PAM)
> nadac ~drugie haslo userowi, albo najlepiej ustawic tak,
> zeby za pomoca jednego (dodatkowego) hasla bylo mozna uzyskac
> autoryzacje. Chodzi glownie o kdm.
jezeli to workstacja "jednostanowiskowa", wylacznie z logowaniem to
najszybciej sobie ustawic pam_permit w /etc/pam.d/kdm czy czyms takim.
w tym momencie logujesz sie bez hasla, a potem przywracasz stara wersje.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI