CUPS w pl.docs

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Czw, 8 Gru 2005, 20:14:19 CET

Dnia 07-12-2005, śro o godzinie 12:21 +0100, Tomasz Narloch napisał(a):

> Ja mialbym jedno spostrzezenie. Mam drukarke oki B4350 z obsluga pcl(bez
> ps) i stery pod linuxa tez pod pcl i dziala.
> Na plytce do drukarki dostalem stery do windy pod pcl i ps(stery na
> windowsie podpietym do drukarki przez usb nie dzialaja).
> Nie musialem nic w cupsie odkomentowywac tylko zainstalowalem stery na
> winddzie na ps do drukarki za cupsem i wszystko pieknie dziala. Z
> sterami pod pcl na windzie nawet po odkomentowaniu wspomnianych wpisow w
> cups byly jakies problemy.

bo te wpisy pozwalają na przesyłanie do drukarki danych w postaci RAW
(rózne drukarki GDI)

jesli drukarka posiada natywny driver dla linuksa to oczywiscie ze
lepiej jest zastosowac drukowanie przez PS

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl