zduplikowany adres IP

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pią, 9 Gru 2005, 09:41:01 CET

Dnia 08-12-2005, czw o godzinie 23:16 +0100, Michał Panasiewicz
napisał(a):

> a tak poza tematem to jakim prawem user w firmie ma prawo i MOZLIWOSC do
> uruchamiania w firmie DC oraz zmiany adresu IP????

Nie ma prawa. Tak samo jak nie ma prawa pic hetbaty poza oczywiscie
przyslugujaca kazdemu przerwa. Nie znasz firmy w ktorej dzieje sie cos
takiego ? Zazdroszcze ci. Mi narazie udalo sie wyperswadowac ludziom
wysylania smiesznych filmow do wszystich w ksiazce adresowej.
Z tym tez sie nie spotkales ?

Wiesz, koles mysli ze jak zmieni IP to nikt go nie namierzy i moze robic
wszystko. Nie przechodziles nigdy na czerwonym swietle ?

Czasem ciezko wydobyc kase na pozadny programowalny switch i zmusic
ludzi do uzywania pppoe na windowsach tylko dlatego zeby adminowi bylo
lekko.

TiweK