przy aktualizacji POLDKA padl sam poldek

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Sob, 10 Gru 2005, 01:16:56 CET

> Widzę, że poszło nowe readline, ale nie poszedł za tym sam rpm i poldek :/

> Na szybko (25% sukcesu) spróbuj podlinkować:
> $ ln -s /lib/libreadline.so.5.0 /lib/libreadline.so.4

jej panikant jestem troche chyba, zaradzilem juz z tym poprzednim
__db.000 (skasowalem po prostu i polek smiga).
ale mam teraz problemy z sshd wystartowaniem, oto co mam:

# /etc/rc.d/init.d/sshd restart
/usr/sbin/sshd: erro while loading shared librarier: libgssapi.so.1:
cannot open shared object file: No such file or directory

Nie wiem jak w poldku przeszukiwac aby znalesc rpm odpowiedzialny za
powyzszy brak..
Z gory dziekuje za pomoc. Jestem bez sshd, a to jak bez reki :(

--
Pozdrowienia,
 pszemaz WP