Mysql5.x.xaphpBB

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Sob, 10 Gru 2005, 17:05:44 CET

Witaj PLD:!

Nie wiem czy nie troszke OT ale sprobuje.
Puscilem sobie aktualizacje calego systemu, robilem to juz z
problemami w innym topicu niedaleko, ale wszystko juz na prostej.
Teraz wyszedl mi problem z phpBB by przemo.

SQL Error : 1054 Nieznana kolumna 'g.group_id' w on clause

Wie ktos jak zmusic forum do poprawnej pracy z MySQL 5 ?
Albo jak dla mnie rownie dobrze jak wrocic do mysql4 ?
Niestety na forum
http://www.przemo.org/phpBB2/forum/viewforum.php?f=53 sami maja
problemy, innej masci, ale jest tam topic z tym o co mi chodzi, no ale
nie do oczytu na chwile bierzaca. Google od kilku h szukam i nic
sensownego. Moze ktos z Grupowiczow ma ten motyw za soba i uraczy
slowem pomocy?
Pozdrawiam!

--
Pozdrowienia,