zduplikowany adres IP

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Nie, 11 Gru 2005, 12:59:25 CET

Dnia 10-12-2005, sob o godzinie 15:28 +0100, Miesiu napisał(a):

> Trafiłeś w samo sedno.  BTW: Ale jak reklamować dobrze zrobioną robotę?

Dobrze zrobiona robota :)

Ja juz stracilem przez to prace, nie dziekuje.
Trzeba robic tylko to co chca.

A ja wszystko super pokonfigurowalem, wszystko zaczelo dzialac, userzy
niemieli praw zeby cos zepsuc wiec wszystko zaczelo dzialac. Po pol roku
sie okazalo ze informatyk przeciez nie jest potrzebny.

Ale wracajac od tematu, czemu nie dolorzyc funkcjonalnosci ktora pomoze
w pracy.
Po co uzywac Wordajak przeciez mozna pisac bezposrednio w PSie lub
PCLu :)

TiweK