patch do fglrx - jak by ktos wiedzial gdzie jest...

Paweł Rumian prumian w poczta.onet.pl
Nie, 11 Gru 2005, 14:28:37 CET

W dniu kojarzonym jako niedziela, 11 grudnia 2005 13:37, osoba znana jako
Paweł Zaskórski nastukała:
>  A ja się podepnę do wątku i spytam: czy wy również doświadczacie wycieku
>  pamięci w Xach na sterowniku fglrx?
>
>  Czym się to objawia? Otóż po około 2 dniach pamięć zajmowana u mnie
>  przez Xy osiąga rozmiar ponad 600 MB (mam 1 GB pamięci). Później zajmuje
>  sobie swapa, co skutecznie spowalnia system. Przeładowanie Xów
>  rozwiązuje problem, lecz po 2 dniach sytuacja się powtarza.
>
>  Dlatego właśnie od około tygodnia testuję otwarty sterownik (radeon) i
>  jak na razie nie stwierdzam tego problemu. Dodam, iż cały system to amd64.

Hmm, moze to kwestia amd64?
Na i686 (athlon) problem nie wystepuje (uptime'y po tydzien - dwa).

--
Paweł Rumian