udev - ALSA "already running"

Tomasz Narloch eyev w poczta.fm
Nie, 11 Gru 2005, 19:09:18 CET

Jakub Piotr Cłapa napisał(a):

> U mnie udev ładuje sterowniki do tunera TV na USB, który ma audio
> capture po alsie i psuje wszystko.
>
> Obecna ALSA jest niedostosowana do hotpluga i trzeba sie z tym pogodzić.
> Restorowanie mixerów powinno iść z eventów hotplugowych, ale nie mam
> pojęcia jak to zrobić.

A moze te moduly laduje hotplug, wic laduje twoj sterownik do alsy i
reszte ma w dupie.

Ja mialem cos podobnego i wpisalem do (blacklist) czarnej listy hotplug
ten sterownik i wtedy nie zostal zaladowany przed daemonem alsasound i
wszystko wrucilo do normy razem z emulacja OSS.

Pozdrawiam TOmek

INTERIA.PL | Kliknij po wiecej >>> http://link.interia.pl/f18c1