zduplikowany adres IP

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Nie, 11 Gru 2005, 22:56:03 CET

Dnia niedziela, 11 grudnia 2005 12:59, Tomasz Witek napisał:

> Dobrze zrobiona robota :)
>
> Ja juz stracilem przez to prace, nie dziekuje.
> Trzeba robic tylko to co chca.
U mnie na szczęście skończyło się na oberwaniu uszu - też teraz robię tylko to
co chcą.

> A ja wszystko super pokonfigurowalem, wszystko zaczelo dzialac, userzy
> niemieli praw zeby cos zepsuc wiec wszystko zaczelo dzialac. Po pol roku
> sie okazalo ze informatyk przeciez nie jest potrzebny.
>
> Ale wracajac od tematu, czemu nie dolorzyc funkcjonalnosci ktora pomoze
> w pracy.
> Po co uzywac Wordajak przeciez mozna pisac bezposrednio w PSie lub
> PCLu :)
Ale tu koło sie zamyka - jak to wytłumaczyć szefowi, któremu paniusia
tłumaczy, że do pisania jest word i ona bedzie łapac nadgodziny na
przepisywaniu czegoś co system sam może zrobić przez 0,001sek.???

Miesiu

--
Zobacz Dysk w Zegarku:

.