udev - ALSA "already running"

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pon, 12 Gru 2005, 09:29:48 CET

Tomasz Narloch wrote:

> A moze te moduly laduje hotplug, wic laduje twoj sterownik do alsy i
> reszte ma w dupie.
>
> Ja mialem cos podobnego i wpisalem do (blacklist) czarnej listy hotplug
> ten sterownik i wtedy nie zostal zaladowany przed daemonem alsasound i
> wszystko wrucilo do normy razem z emulacja OSS.

Owszem, ale jak mam ładować sterowniki do USB, jak nie z hotpluga? Z
palca? Trochę to nie tak miało być. (btw. sterownik do dzwiękówki akurat
ładuje nie hotplug, ale sterownik do samej karty, którego łąduje hotplug)

Jest jeszcze jedna bida, bo 90% programów nie radzi sobie z używaniem 2
karty dzwiękowej, a USBowa mi się ładuje jako pierwsza. Ogólnie ---
litość i trwoga jeśli chodzi o ALSĘ.

--
Regards,
Jakub Piotr Cłapa