Nowe sterowniki NVidia i rozszerzenie Composite

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Pon, 12 Gru 2005, 17:34:39 CET

Dnia poniedziałek, 12 grudnia 2005 17:05, Lukasz Glebicki napisał:

> [...]
> SOU#1.
> Wiesza się tuż po starcie kde. Kiedyś mi to nawet działało, tylko nie
> pamiętam czy z Twoimi opcjami
>
> $ pcidev gfx
> 10de0171 nvidia nVidia Corporation|NV17 [GeForce4 MX 440]
> $ rpm -q kernel-video-nvidia
> kernel-video-nvidia-1.0.7676-2 w 2.6.14.2_6
Mnie GF4 MX440 jak dotąd działał poprawnie tylko do driverów 6629 - na
wszystkich nowszych chwilę po starcie KDE - zwis (kernele 2.6.0-2.6.11).
Nieważne czy Composite było włączone czy nie. Przyznaję, że nie próbowałem
jeszcze na najnowszym kernelu i najnowszej nvidii - ale jestem pesymistą. I
dokładnie takie same objawy mam na laptopie gdzie jest GF2 Go - też drivery
tylko do wersji 6629 - które niestety już się nie budują na najnowszym
kernelu 2.6.14 :(
--
Jacek Rzęsista
GG 61213