POSTFIX z poczta w katalogach domowych uzytkownikow

Maciek Mitura emkwadrat w poczta.onet.pl
Pon, 12 Gru 2005, 19:23:22 CET

Mon, Dec 12, 2005 at 04:46:36PM +0100, pszemaz WP napisał:

> Ok, sam sobie odpowiem.. zainstalowalem solid-pop3
> a w /etc/spop3d.conf
> wpisy przerobilem na:
>
> MailDropName    "/home/users/%s/.Maildir"
> MailDropType    Maildir

Z tego co się oriętuję, to solid-pop3 nie jest rozwijany już od dłuższego
czasu. Polecam dovecot'a (obsługuje protokół IMAP, jak i POP3).

Maciek Mitura
gg: 915150 | jid: mitek[at]chrome.pl