[OT] Koszulki PLD

Tomasz Madurski tomasz.madurski w insert.com.pl
Wto, 13 Gru 2005, 08:41:11 CET

Użytkownik Michal Kochanowicz napisał:

> Tiaaa. Ludzie którzy oceniają innych po krawatach sami się proszą o
> kłopoty. Każdy może założyć trzyczęściowy garnitur. I że go ma na sobie
> nie znaczy że właśnie cię nie zamierza wydymać. Nie znaczy też wcale że
> coś potrafi. Znaczy tylko i wyłącznie tyle że ma na sobie garnitur.

Chyba mylisz pojecia. Nie ma to nic wspolnego z ocena co dana osoba
potrafi a raczej jest to oznaka szacunku dla osoby z ktora rozmawiamy.
I wierz mi nie ma to nic wspolnego z maskowaniem niewiedzy itp. a raczej
z pewna ... kultura osobista.

Zeby nie byc OT do "[OT] koszulki PLD" to t-shirt z logiem sa ladne.
Gdyby jeszcze byl rozmiar XXL.

Pozdrawiam

TomekM