Nowe sterowniki NVidia i rozszerzenie Composite

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 13 Gru 2005, 11:59:37 CET

Łukasz Maśko wrote:

> kernel-video-nvidia-1.0.8174-0.1 w 2.6.14.3_1
>
> Polecam. Działa.

To masz szczęście, u mnie nie działa. Działa mi konfiguracja 2.6.14-0.5
+ nvidia 7646 czy jak się to nazywało - całkiem stabilnie - raz na kilka
dni reset zrobi jak się coś OpenGL odpala. Natomiast 2.6.14.3-1 + 8174
wiesza się w kilkanaście minut po odpaleniu kompa - bez znaczenia co
jest uruchomione.
Grafika to GeForce 6600.

Artur

--
Well I've totally had enough of all your pretty, pretty speeches
Recieve your punishment expose your throats to my righteous