Subversion i svn:keywords

Pawel Koska pawel w artfan.net
Wto, 13 Gru 2005, 20:15:46 CET

Dnia wtorek, 13 grudnia 2005 18:01, Jakub Piotr Cłapa napisał:
> [...]

Tak wiem o tym...

> Właśnie.
>
> W swoim pliu konfiguracyjnym możesz ustawić, że dla różnych rodzajów
> plików będzie automatem dodawał różne propy.

Mam nawet na kolanach całą wydrukowaną dokumentację od Subversion, ale i tak
człowiek ślepy ;)
Dopiero jak założyłem google to wszystko ruszyło, jednak pojawił się inny
problem.

Powiedzmy że ja mam w pliku config coś takiego:
enable-auto-props = yes
[auto-props]
*.sh = svn:eol-style=native;svn:executable;svn:keywords=" Date Id Rev Author
URL HeadURL "

i wszystko ładnie działa.
Problem się pojawia jak ktoś inny dorzuci do subversion plik *.sh, wtedy już
nie zamienia tych $Id$, $Rev$ itp tak jak ja chcę.
Nie da się ustawiać tych props ze strony serwera?

Paweł