problem z amavis.

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 14 Gru 2005, 16:15:25 CET

On Wed, Dec 14, 2005 at 04:09:13PM +0100, Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:
> hm.. pierwsze co mi się nasuwa na myśl to:
> 1. wyłączyć całkowicie antyspamowanie w amavisie
> 2. dla konta odbiorca_sprawdzaj wywoływać spamassasina z procmaila.

tutaj biega o nowy serwer listów i feedback,
a feedback obsługiwan przez listę (mailman) gdzie każdy może pisać

i tylko z tym mam problem żeby dla tej listy przed dostarczeniem w młyn
mailmana pocztę sprawdzać.

wiec albo zleję spamassasina/inne + amavis i ten kto dostaje
feedback będzie sobie sam odsiewał albo zrobię jakiś ponury zamordyzm że
tylko dla feedbacka będzie sprawdzane, w amavisie,

albo zrobię normalne konto feedback, tam procmail + spamassasin +
cośinnego wedle sugestji i dopiero na listę feedback_send (np) gdzie
juz tam wymaga się zapisania ażeby wysłać.

pozdrówki,
abram

--
Moskiewskie zakłady spirytusowe "Duch Lenina" rozpoczęły produkcję
wódki w butelkach z lewym gwintem. Ten podły chwyt poniżej pasa