dvd

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Nie, 18 Gru 2005, 17:29:52 CET

Dnia 18-12-2005, nie o godzinie 16:59 +0100, Wieslaw Kierbedz
napisał(a):

> Jakieś KLvemkdvd, QDVDAuthor, wczyśniej pewnie transcode, mencoder albo
> mjpegtools - do przekodowania.
> W sumie jakość prawdopodobnie jeszcze się pogorszy. Lepiej zostać, przy
> tym, co jest.
> I jak kolega Und napisał - dd.

qdvdauthor to narzedzie do przygotowywania menu dvd + mozna robic dvd z
mpegow przygotowanych.

jedyne wyjscie to

mount
cp
trnascode lub mencoder zeby przekodowac
i jak chcesz zrobic menu do tego to qdvdauthor.
jak nie to poszukaj w necie takich skryptu
movie-to-dvd
ja tego uzywam i jest ok.

TiweK