dvd

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Nie, 18 Gru 2005, 18:33:54 CET

Dnia 18-12-2005, nie o godzinie 18:26 +0100, pbern w pbern.biz napisał(a):

> Problem w tym ze sa to 2 plytki dvd (na kazdej okolo 1gb materialu)
> i maja zostac polaczone w jedna, ale niestety nie mozna na jedna plytke
> wcisnac scen w ntsc i jednoczesnie w palu... ;/
>
> a przynajmniej mi sie nie udalo ;/

Nieprawda (chyba).

Menu na filmach czesto jest w ntsc robione, nie wiem czemu a film jest w
palu. Ja ostatnio tak zrobilem i nie bylo problemu.
Zrobilem bo nie wiedzialem jak przelaczyc qdvdauthora w gotowym
projekcie na pal :)

wez te dwa wobi, polacz je dvdauthorem w jede i wygeneruj plytke i
powinno pojsc.

TiweK