zabezpieczenie dysku przed inwigilacją

dariusz krzempek darek.k.fm w interia.pl
Śro, 21 Gru 2005, 09:40:46 CET

Ryszard Mielcarek napisał(a):
> Dnia 21 Dec 2005 09:13:13  0100 dariusz krzempek

> Zaszyfruj partycje.
> Masz 2 mozliwosci - albo przez loopbacka   aes256
> albo skorzystaj z device-mappera.
>
> Google Twoim przyjacielem.

Oczywiście googlam ale równolegle lubię pytać bo odrazu mogę sprawdzać to czego się dowiaduję.
Mam jeszcze jdno pytanie z tym związane. Czy to co wymieniłeś można zastosować do RAID1 ?

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.
Dariusz Krzempek

Szukasz pracy? Szukamy pracownikow: dziennikarzy, webmasterow,
specjalisty ds. badan, promotion managera, administratorow baz danych,
programistow Windows i wielu innych! >>> http://link.interia.pl/f18e6