Jak odpalić skrypt przy starcie sesji X

Śro, 21 Gru 2005, 22:54:06 CET

Michal Kochanowicz napisał(a):

>Hej
>
>Chcę aby przy każdym logowaniu kdm był odpalany pewien skrypt. Można to
>jakoś "ładnie" zrobić?

/etc/X11/xinitrc/ # niezależnie od dm'a.
W gdm (wiem - masz co innego) /etc/X11/gdm/PostLogin (czy jakoś tak -
różne posty tam są).
W kdm nie wiem :D.
Jeszcze masz ~/.kde/Autostart.

Czyli mnóstwo możliwości.

Ja chciałem zwrócić uwagę na trudniejszą rzecz - ubicie daemon'a
uruchamianego w taki sposób przy wylogowaniu.
Mało elegancko w xinitrc mam skrypt, który najpierw (z prawami root,
przez sudo) morduje, a dopiero potem uruchamia daemon'a.
Może na to ktoś zna ładne rozwiązanie?

--
WK
Wypusty: