Sane

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Czw, 22 Gru 2005, 15:16:38 CET

Dnia czw 22. grudnia 2005 09:38, Łukasz Maśko napisał:
> [...]
[...]
> A co do zmian praw dostępu dla /proc/bus/usb, spróbuj zmienić odpowiednią
> linijkę w /etc/fstab na taką (wszystko w jednej linijce)
>
> none /proc/bus/usb usbfs
> defaults,devmode=0664,busmode=0775,listmode=0664,busgid=78,listgid=78,devgi
>d=78,noauto 0 0
>
> potem dopisz usera do grup proc i usb i wtedy sprawdź, bez saned-a. A jak
> nie pomoże, to zmień w powyższym wszystkie maski na 0777 (wtedy dasz dostęp
> dla wszystkich którzy są w grupie proc - to wymaganie wyższego poziomu).

Dobra, dobra...
Już o tym pisałem...
Taki wpis w fstab nic nie daje bo przy starcie systemu w skryptach montowanie
/proc/bus/usb jest wpisane na sztywno...
Trzeba zmienić to w rc.sysinit na wyłącznie "mount /proc/bus/usb" i wtedy
poprawić wpis w fstab, bo dopiero będzie wtedy to działało.

Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Człowiek biedny jest zawsze biedny, człowiek smutny, smutny zawsze...