dvd

pbern@pbern.biz pbern w pbern.biz
Sob, 24 Gru 2005, 11:20:18 CET

On Sun, 18 Dec 2005, Tomasz Witek wrote:
> Menu na filmach czesto jest w ntsc robione, nie wiem czemu a film jest w
> palu. Ja ostatnio tak zrobilem i nie bylo problemu.
> Zrobilem bo nie wiedzialem jak przelaczyc qdvdauthora w gotowym
> projekcie na pal :)
>
> wez te dwa wobi, polacz je dvdauthorem w jede i wygeneruj plytke i
> powinno pojsc.
Mecze sie od kilku dni i ciagle dostaje ten blad:

STAT: Processing /mnt/dane/Source/dvd1/vts_01_1.vob...
STAT: VOBU 16 at 4MB, 2 PGCS
STAT: VOBU 32 at 7MB, 2 PGCS
STAT: VOBU 48 at 10MB, 2 PGCS
STAT: VOBU 64 at 13MB, 2 PGCS
STAT: VOBU 80 at 16MB, 2 PGCS
ERR:  SCR moves backwards, remultiplex input.

Przekodowywac bym nie chcial bo doczytalem ze czesc plyty moze byc pal a
czesc ntsc. Za to zalezy mi aby zachowac wewnetrzny uklad danego voba (tzn
sceny)

Pozdrawiam
Pawel Bernadowski
GG 3377, email kontakt w pbern.biz