Problem przy shutdown po ostatnim upgrade do ac-main

Paweł Rumian prumian w poczta.onet.pl
Nie, 25 Gru 2005, 01:40:33 CET

W dniu kojarzonym jako sobota, 24 grudnia 2005 23:32, osoba znana jako
Arkadiusz Miskiewicz nastukała:
>  w /etc/rc.d/rc.shutdown masz użycie fuser, dodaj kolejną linijkę robiącą
>  echo "BLAH: to samo co w linijce z fuser"
>
>  Reboot, i zobacz co wypluje.

OK, troche kombinacji ze sleep i echo pozwolilo mi ustalic, ze:
fuser wywala sie z bledem
/sbin/fuser: Invalid option 1

potem pojawia sie wklejony przeze mnie poprzednio tekst (czyli normalna
informacja o uzyciu fuser).

Parametry przekazywane do /sbin/fuser ktore powoduja taki stan rzeczy to
(sczytane z $sig $remaining)
-15 /proc/bus/usb
przy drugim powtorzeniu -15 zmienia sie na -9

--
Paweł Rumian