Tlumaczenia ksiazek/dokumentacji

Enleth enleth w enleth.com
Pon, 26 Gru 2005, 11:37:14 CET

Dnia poniedziałek 26 grudnia 2005 11:21, Pawel Koska napisał:

> Tylko że tego jest z kilkaset stron chyba, to miało by robić kilka osób i
> trzeba znaleźć sposób na koordynację całej zabawy.

Może Mediawiki? Toto się ostatnio (?) dorobiło diffa na poziomie pojedyńczych
słów (czego CVSem nie osiągniesz, a przy tłumaczeniu raczej ważne), z
definicji służy do wieloosobowej edycji danych tekstowych, w obsłudze proste
jak cep, działa w sieci... Tylko pytanie, czy interface WWW odpowiada twoim
założeniom.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com, WWW enleth.com,
JID enleth@{chrome.pl|heroes.net.pl}