redundantny backup na dvd

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Pon, 26 Gru 2005, 15:17:41 CET

Dnia poniedziałek 26 grudnia 2005 13:50, Jakub Piotr Cłapa napisał:

> Albo kupić dla niego jednego duźego twardziela. Cena za GB nie jest
> duża, a źywotność chyba lepsza niź płyty CD/DVD.
No zawsze są to jakieś rozwiązania. Tylko zaczynam się zastanawiać czy w ogóle
nie zrobić kopii całości na dysku (dyskach gdyby było więcej danych) a tylko
różnicowe nagrywać na DVD po 2 razy...
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny