redundantny backup na dvd

Maciej Pijanka maciej.pijanka w gmail.com
Wto, 27 Gru 2005, 09:52:56 CET

05-12-26, Tomasz Grobelny <tomasz w grobelny.oswiecenia.net> napisał(a):

> No prawie to o co mi chodzi. Tylko z opisu wynika że oryginalne dane się nie
> zmieniają skutkiem czego konieczne jest zapewnienie bezpiecznego
> przechowywania pliku z ecc. Ja moge sobie pozwolić na to żeby dane nie były
> bezpośrednio odczytywalne natomiast nie jestem w stanie zapewnić bezpiecznego
> przechowywania całej sumy kontrolnej.

jest taki programik par uzywany na newsowych grupach binarnych do
zapewniania nadmiarowosci, moze to bedzie pasowac?
plik z sumami mozesz nagrac kontrolnie na kazda z plyt + blok danych
te 4GB .. to powinno dac wystarczajaca szanse zeby sie dalo odtworzyc
komplet.

--
Maciej Pijanka