redundantny backup na dvd

Enleth enleth w enleth.com
Wto, 27 Gru 2005, 13:05:14 CET

Dnia poniedziałek 26 grudnia 2005 22:54, Miesiu napisał:
> 25 lat temu HDD miały po 10MB - dziś mają po 300GB i więcej - za 10lat a
> nie 30 pewnie swoje dane wszystkie zapchasz na jednym HDD.  Wg mnie
> pojemność HDD rozwija się najszybciej ze wszystkich cześci komputrowych.
>
> Ja bym kupił drugi 40GB i robił tam kopię.  Za 180zł możesz sobie kupić
> nówkę 80GB i trzymać 2 kopie wstecz.

Mi chodziło o trwałość nośnika - co komu z x terabajtów, jeśli dysk spadnie z
półki i talerze uszkodzi np. urwany wstrząsem kawałek głowicy? Po to się
backupy robi na innych, mniej wrażliwych nośnikach, żeby tego uniknąć.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com, WWW enleth.com,
JID enleth@{chrome.pl|heroes.net.pl}