Problem ze squirellem ( może też IMAP/apache) po ostatnim upgrade

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 27 Gru 2005, 14:54:56 CET

Właśnie dzisiaj zauważyłem, że po ostatnim upgrade apache'a kuleje mi
wysyłanie poczty z poziomu squirellmaila. Ogólnie działa to niby poprawnie,
ale jak chcę wysłać list, to po wciśnięciu "Wyślij" dostaje okienko, w
którym mam dwa komunikaty takie:

ERROR: Could not append message to INBOX.Sent.
 Server responded: Error in IMAP command received by server.

i jeden taki:

ERROR: Connection dropped by IMAP server.
 Query: LOGOUT

Co ciekawesze, list się wysyła. Ale kopia nie jest zapisywana w "Sent". W
logach nic się nie pojawia. Zupełnie nic. Nie rozumiem tego zachowania. Ma
może ktoś jakiś pomysł, co z tym zrobić? (oprócz wyłączenia zapisywania
wysłanych wiadomości, co teraz zrobiłem)