Postgresql 8.1

Kai kai w lexx.eu.org
Wto, 27 Gru 2005, 20:17:17 CET

Wrzucenie postgresa 8.1.x zamiast 8.0.x do ac-main wydaje mi się
pomysłem niezbyt udanym. Upgrade poldkiem absolutnie się nie udaje (o
ile w ogóle można mówić o skutecznym automatycznym upgrade) a system po
całej operacji zostaje z jednym pakietem ze starego starego i resztą
pakietów z nowego postgresa, który chyba cudem w ogóle się uruchamia ale
na pewno nie chodzi bezproblemowo.

p.s.
Na szczęście akurat robiłem upgrade maszyny testowej.

p.s.2
Tak wiem, że AC jeszcze nie wyszło, ale chyba wiele osób próbuje używać
tego systemu na produkcyjnych systemach ;]

--
**    In the Light Universe    ***   Kai  -  Robert Jaros   **
*     I have been darkness,     *      kai w startrek.pl       *