Problem z X11?

BeCe boski_cinek w o2.pl
Wto, 27 Gru 2005, 22:23:01 CET

Liliana Ziolek napisał(a):
> Trudno mi powiedzieć co tu jest winne, X11 czy BMP...
> Objaw wygląda na przykład tak:
> http://lili.informatyka.org/Screenshot.png
> X11 w wersji 6.9.0-1, BMP - 0.9.7-2. Dotąd z BMP problemów nie miałam, a
> o ile pamiętam ostatnio apgrejdziłam Xy, do tego dziwnie zachowuje się
> również StickyNotes (potrafi się pojawić tylko na pierwszym pulpicie, na
> pozostałych miga i znika) więc... bardziej podejrzewam X11.
> Any ideas co to może być, jak naprawić? Jakieś dane dodatkowo potrzebne
> do diagnozy?

Tez mam problemy po aktualizacji X.org do 6.9.0-1. Tyle, ze u mnie
(uzywam KDE) pojawiaja sie od czasu do czasu jakies smieci na kickerze,
a dokladniej na aplecie od kontroli mediow (MediaControl), a dodatkowo
Konqueror przy uzywaniu Ogame.pl (taka gra przez www) lubi generowac
100% obciazenia procka i ogolnie jakos sie dziwnie strony odswiezaja na
ekranie (w FF dla odmiany wszystko jest w porzadku). Myslalem, ze to
moze wina EXA dodanej dla mojego Radeona, ale po jej wylaczeniu problem
dalej wystepuje.

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org