Problem ze squirellem (może też IMAP/apache) po ostatnim upgrade

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Śro, 28 Gru 2005, 11:08:18 CET

(Wed, 28 Dec 2005 00:30:51 +0100) Wojciech Ścisłowski:

> To mi wygląda na coutier-imap-4.0.3-1
> Cofnąłem SquirrelMail do 1-4.4 (podmieniłem katalog na ten z backupu) i
> choć inne, jednak również pojawiły się dw błędy:
>
> BŁĄD:
> ERROR : Could not append message to INBOX.Sent.
> Server responded: Error in IMAP command received by server.
> BŁĄD:
> ERROR : Connection dropped by imap-server.
> Query: LOGOUT
>
> Niestety analiza i rozwiązanie problemu przekracza jeszcze moje
> możliwości :(
> [...]

Squirrelmail 1.4.6-rc1 z HEAD działa w porządku, dla i686 znajdziesz na
http://pld.zatorze.slupsk.pl.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User