Postgresql 8.1

Andrzej Zawadzki zawadaa w gmail.com
Śro, 28 Gru 2005, 12:41:13 CET

Marcin Król wrote:

> To jest nierealne, bo z powodu zmian w postgresie czesto dump "nie
> wchodzi" bez jego wczesniejszej, recznej modyfikacji.
A tak to mi się jeszcze nigdy nie zdarzyło - dump - restore przechodził
zawsze.

BTW. już widzę jakby był dump podczas upgrade - u mnie się robi 1h na
zewnętrznej macierzy ;-) Restore jakieś 1,5h ;-)

ps2. Może trzeba pomyśleć o automatycznym przerwaniu uaktualnienia
jak tylko wykryta zostanie "stara baza" i wypisaniu na "banner" - "zrób
dumo/restore"

--
Andrzej Zawadzki