montowanie kluczy USB

Śro, 28 Gru 2005, 17:14:26 CET

On Wednesday 28 December 2005 16:40, prism w hornet.eu.org wrote:

> Masz na myśli aplet storage media?

Tak Storage Media aka Media Applet.

> Czy taka zabawa wymaga dotykania
> /etc/fstab?

Nie.  fstab-sync robi to automagicznie (chyba korzystajać z messagebusa/hala)

> Marzy mi się takie proste rozwiązanie w KDE:
> - podpinam sobie pendrive, na pulpicie tworzy się np:

Applet Storage Media dodaje sobie ikonke z kluczem i pyta czy zamontować. Na
pulpicie chyba nic się nie robi.

> Producent_Model_Serial i od razu można z tym pracować,
> - podobnie dla czytnika kart 4in1 via USB: wkładam kartę, np. CF
> i na pulpicie pokazuje mi się ikonka karty CF - gotowa do pracy.

Dla mojego czytnika działa.

> Czytałem sporo o udev i mam nawet wizję jak by to można
> było zrobić grzebiąc w configach udev, ale zależy mi na
> tym, żeby to działało także dla nieuprzywilejowanych
> użytkowników, oraz dla urządzeń, których wcześniej nie
> konfigurowałem (pendrive kolegi, aparat foto widziany jako
> usb-storage, etc).

Działa dla nieuprzewilijowanych użytkowników out-of-box w PLD.

> Ma ktoś sprawdzone rozwiązania, które dawałyby to, czego
> chcę?

Mi tylko się jeszcze marzy aby to działało automagicznie z autofs ale z tego
co czytałem to łączenie zostało zarzucone w fstab-sync ...

P.S. Ciężko się Cię czyta ...

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright