dhcp

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Śro, 28 Gru 2005, 23:27:25 CET

Dnia 28-12-2005, śro o godzinie 21:29 +0100, Michal Abramowicz
napisał(a):

> Najszybciej obejdziesz problem na laptopie czyszcząc
> /var/lib/dhcpcd/*
>
> To klient (laptop) dhcpcd czyta cos z tych swoich plików
> i  tutaj prędzej byłby problem do poprawienia rozwiązania.

a jeszcze lepszym pomysłem byłoby przypisanie na stałe w DHCP IP dla
poszczególnych laptopów w twojej sieci (jak i dla pozostałych
komputerów) - static-ARP

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl