mozilla

Przemysław Staniszewski peyrol w imperial.pl
Czw, 29 Gru 2005, 09:22:58 CET

Witam

 Mam parę pytań do użytkowników thunderbirda w PLD.

1. Czy istnieje interfejs do niej w polskiej wersji językowej?
 Jeśli nie to gdzie mogę przestawić następującą właściwość:
 Cytując listy odpisuje wstawiając wrote: . Chciałbym tego uniknąć.
 Zainstalowane pakiety to:
mozilla-thunderbird-1.0.7-1
mozilla-thunderbird-dictionary-pl-1.0.6-1
mozilla-thunderbird-dictionary-en-US-1.0.7-1

2. Czy istnieje wtyczka do sprawdzania pisowni w locie?

3. Czy możliwe jest przy zdefiniowaniu kilku serwerów smtp, wysyłanie
 postów przez konkretny z nich?

pozdrawiam
--
Przemysław Staniszewski