dhcpd, dwie sieci na jednej karcie sieciowej

Mikolaj Kucharski build w kompuart.pl
Czw, 29 Gru 2005, 13:52:56 CET

On Thu, Dec 29, 2005 at 01:00:01PM +0100, Pepe wrote:

> Tak jest to do zrobienia. Np tak:
>
> Zakładam że do jednej siecówki masz przypasane adresy 10.0.0.1/24 i
> 192.168.0.1/24.

Skopiowalem konfig, ktory mi podales, wprowadzilem zmiany w polach
'xxx' na wartosci z mojej sieci, zmienilem tez zakres nr ip pasujacy
do moich sieci, oto wynik:

# sh /etc/init.d/dhcpd restart
DHCPD service is not running.
Starting DHCP Server service.......................................[ FAIL ]
Internet Systems Consortium DHCP Server V3.0.3
Copyright 2004-2005 Internet Systems Consortium.
All rights reserved.
For info, please visit http://www.isc.org/sw/dhcp/
Wrote 0 deleted host decls to leases file.
Wrote 0 new dynamic host decls to leases file.
Wrote 0 leases to leases file.
Interface eth0 matches multiple shared networks
(...)
exiting.

Ja juz sie troche tym bawilem, nie wiem czy tak sie wogole da, czy
tez nie. Utknolem na tym co powyzej.

--
best regards
q#