RAID i multipath

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Czw, 29 Gru 2005, 17:27:19 CET

Czesc

Mam ja sobie maszynke, ktora jest podlaczona do macierzy przez FC
redundantnym linkiem. Zdefiniowalem sobie zatem "macierz" maultipath na
dyski /dev/sdc1 i /dev/sdd1 (tak sa widziane oba linki). Wszystko
pieknie dziala jesli sie assembluje RAID na dzialajacym systemie.
Problem pojawia sie w przypadku startu systemu. Multipath podnosi sie
wtedy jedynie z jednym dyskiem i trzeba recznie dodawac druga sciezke.
Czy ktos z Was moze spotkal sie z takim problemem?

Pozdrawiam
Beorn