xcdroast i inne pierdoły

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Czw, 29 Gru 2005, 21:09:44 CET

Witam
Mam kilka takich pierdół denerwujących:
1) Czy komuś działa xcdroast z poziomu usera?? Wszędzie piszą że
powinien sam zadbać o uprawnienia dla usera ale niestety nie działa
wyskakuje mi błąd:

cdrecord: Warning: Running on Linux-2.6.14.3-1
cdrecord: There are unsettled issues with Linux-2.5 and newer.
cdrecord: If you have unexpected problems, please try Linux-2.4 or
Solaris. scsidev: '/dev/hdc'
devname: '/dev/hdc'
scsibus: -2 target: -2 lun: -2
Warning: Open by 'devname' is unintentional and not supported.
Linux sg driver version: 3.5.27
cdrecord: Cannot allocate memory. Cannot get SCSI I/O buffer.
Cdrecord-Clone 2.01 (i686-pc-linux-gnu) Copyright (C) 1995-2004 Jörg
Schilling Using libscg version 'schily-0.8'.

Dodałęm usera do grupy cdwrite ale i tak nie ma on dostępu do
urządzenia:( Macie może jakieś pomysły?? cdrtools i xcdroast z
ostatniego ac-main.

2) Działa komuś et na najnowszych sterach ati?? Bo już sam nie wiem co
mam wymyśleć:( Zawsze pojawia się ten sam problem - odpalenie gry i
naciśnięcie dowolnego klawisza powoduje zawieszenie gry:(
X11-6.8.2-11.10
X11-driver-firegl-8.20.8-1
kernel-video-firegl-8.20.8-1 w 2.6.14.3_1

3) Dobra i ostatnia rzecz, z którą się bawie od kilku dni:/ Której
wersji używacie live cd?? Bo mi ciągle jakieś problemy wyskakują a to
się nie chce zabootować a to sqashfs się chrzani i już nie wiem czy to
moja płyta cd-rw czy z tymi obrazami coś jest nie tak-a ściągać ciągle
coraz to inne obrazy to nie na moje łącze.

4) A i jeszcze jedo: mam płytę gigabyte na nForce3-250. Stery z
kernel-misc-nforce nie działają :( Błąd??
ifup: Opóźnianie inicjalizacji eth1
Dec 29 21:05:45  ifup:
Dec 29 21:05:45  network: /sbin/ifup Podnoszenie interfejsu eth1
failed
 Co to za sieciówka?? :
02:0b.0 Ethernet controller: Marvell Technology Group Ltd. 88E8001
Gigabit Ethernet Controller (rev 13)

Moduł forcedeth nie działa :(

Dzięki za odpowiedzi.

Piotr Grymkowski