xcdroast i inne pierdoły

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Pią, 30 Gru 2005, 00:28:22 CET

Dnia Thu, 29 Dec 2005 21:28:58 +0100
Piotr Grymkowski <carnage2 w go2.pl> napisał(a):

> [...]
Jörg

> co

> ciągle

> ok sk98lin działa :) na marvellu

A i jeszcze jedno bawił ktoś się zamianą plików w formacie pdf do djvu??
any2djvu jest trochę do kitu gdyż wysyła plik pdf na server jakiśtam.com
a pdf mam po 300 mb:( Jest też możliwość zamiany pdf za pomocą
ghostscripta ale jest wymagany sterownik do drukarki gsdjvu:( W pld
go nie ma. Bawił ktoś się tym??

Piotr Grymkowski