montowanie kluczy USB

BeCe boski_cinek w o2.pl
Pią, 30 Gru 2005, 14:31:10 CET

Sylwester Gruszka napisał(a):
> po upgrejdzie kde na 3.5 wsadziłem gwizdek do USB i... nic, chwila
> namysłu i okaząło sie ze w fstab trzeba było naprawić linijke tego
> dotyczącą, zapisąłem i momentalnie mi wyskoczyło w/w okienko (więc się
> bardzo ucieszyłem bo próbuję dostosować pld do potrzeb domowników ;) )

U mnie dziala taki zestaw:
- kernel 2.6.14.3 (od 2.6.14 hotplug jest zbedny i mozna odinstalowac)
- udev 075 (nowszych jeszcze nie sprawdzalem)
- hal 0.5.5.1
- dbus 0.50
- KDE 3.5

Do tego w zakladce "Zachowanie" --> "Ikony urzadzen" zaznaczone "pokaz
ikony urzadzen i pozaznaczane tylko pozycje "zamontowane..." oraz "plyta
{DVD, VCD, SVCD, Audio-CD}". IMHO to lepsze rozwiazanie od jakichs media
appletow, bo dziala tak, ze po wlozeniu nosnika na pulpicie pojawia sie
jego ikonka (w przypadku plyt nazwami sa ich etykiety, co tez jest
fajnym bajerem) a po odmontowaniu (wysunieciu) sama znika. Dziala to super.

> problem w tym że wyskoczyło tylko raz i już nigdy więcej się nie pojawiło :/
> Z płytką CD (czy też DVD, nie pamiętam) było tak samo.
> Jak sprawić, żeby okienko się znów pojawiało?

Moze cos w ustawieniach "Urządzenia przechowywania danych" cos ci sie
poprzestawialo?

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org