Fwd: Re: montowanie kluczy USB

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Pią, 30 Gru 2005, 16:06:15 CET

Dnia piątek, 30 grudnia 2005 15:44, Paweł Rumian napisał:
> A to mnie wlasnie zawsze fascynowalo - po co na pulpicie skroty do dyskow?
> Do napedow wymiennych to jeszcze rozumiem, ale do dyskow?
> Pytam z ciekawosci - to ma jakis cel czy jest to tylko przyzwyczajenie z
> Windows?
Odpowiedź jest taka sama jak przy innych tego typu dziwnych, bezużytecznych,
windowso-podobnych ustawieniach. Po prostu często z tego komputera korzystają
osoby używające na co dzień windowsów a wytłumaczenie użytkownikowi
windowsowemu, że ma "partycja" na której jest "coś tam" znajduje sie w
katalogu "/mnt/hda5" jest jak się już przekonałem makabryczne. Po to ikony na
pulpicie... żeby sobie mógł kliknąć... z czasem jak zauważyłem często ludzie
przestają z tego korzystać.

p.s. Wspomniałem wcześniej, że ja pulpitu nie używam;) Mam tylko dwie ikonki
"Dom" i "Kosz" i jeszcze ich nigdy nie użyłem;) Po prostu jakieś to dla mnie
nie wygodne. Choć zdarzyło się upuścić jakąś "treść" na pulpit... to akurat
fajna sprawa;)

--
Pozdrawiam, Kamil.