montowanie kluczy USB

Paweł Rumian prumian w poczta.onet.pl
Pią, 30 Gru 2005, 16:50:50 CET

W dniu kojarzonym jako piątek, 30 grudnia 2005 16:09, osoba znana jako Kamil
nastukała:
>  Odpowiedź jest taka sama jak przy innych tego typu dziwnych,
> bezużytecznych, windowso-podobnych ustawieniach. Po prostu często z tego
> komputera korzystają osoby używające na co dzień windowsów a wytłumaczenie
> użytkownikowi windowsowemu, że ma "partycja" na której jest "coś tam"
> znajduje sie w katalogu "/mnt/hda5" jest jak się już przekonałem
> makabryczne. Po to ikony na pulpicie... żeby sobie mógł kliknąć... z czasem
> jak zauważyłem często ludzie przestają z tego korzystać.

No tak, ale przeciez struktura organizacyjna widoczna dla uzytkownika jest
drzewo katalogow a nie rozklad partycji...
Ja musialbym sie dobrze zastanowic zeby powiedziec jakie mam partycje na dysku
w komputerze ktorego uzywam na codzien, ale ta wiedza w codziennym
uzytkowaniu jest przeciez zupelnie niepotrzebna...
Nawet jezeli z komputera korzystaja niewprawni uzytkownicy to naturalna rzecza
byloby dla mnie porobienie im skrotow do potrzebnych im katalogow a nie do
urzadzen na ktorych te katalogi sie znajduja...

Ale niewazne, nie robmy OT.
--
Paweł Rumian