montowanie kluczy USB

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 31 Gru 2005, 01:04:36 CET

On Fri, 30 Dec 2005 23:36:13 +0100
Piotr Kozłowski <piotr w data.pl> wrote:

> Poprawka, ma byc 071 :) Kazdy pakiet powyzej tej wersji nie laduje firmware'u
> modemu

nie sądzę, żeby to był problem z udev. mam urządzenie pci korzystające
z ładowanego firmware i nie doświadczam problemów z jego ładowaniem.
Poza tym stwierdzenie "działa mi na 071, a na nowszych nie" może
co najwyżej liczyć na zainteresowanie wróżek i posiadaczy szklanych kul.

--
Fryderyk Dziarmagowski
"Please, just tell people to use KDE." - Linus @ GNOME Usability ml