LPRng i drukarka HP4L - co mi tu nie działa...

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Sob, 31 Gru 2005, 11:02:54 CET

Witam.

Jak w temacie. LPRng + LPRngTools świeżo instalnięte (wersja
LPRng-3.8.27-1). Drukarka HP LJ 4L.

No i żaden driver nie pozwala mi na uzyskanie prawidłowego wydruku...
ktoś sie z czymś takim spotkał?

"Uniwersalny" driver do HP4 (stosuję go w firmie bez problemu na
wszystkich kompach i paru różnych drukarkach) robi mi cos takiego, że
strona jest dwukrotnie powiększona (tzn. widzę ćwiartkę). Użycie
któregokolwiek ze starszych driverów albo w ogóle nic nie drukuje, albo
też wydruk jest dziwnie przesunięty.

Co ja kur... źle robię?

ethanak