utf-8 na konsoli

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pon, 3 Sty 2005, 08:00:56 CET

On Sun, 2005-01-02 at 21:31 +0100, Michał Panasiewicz wrote:

> a fakt rzeczywiście
> wiesz moze jakie parametry wpisać należy do /etc/sysconfig/console by
> utf na konsoli ładnie chodził ??

w tej chwili:
[root w Wolvverine adi]# locale
locale: Cannot set LC_CTYPE to default locale: No such file or directory
locale: Cannot set LC_MESSAGES to default locale: No such file or
directory
locale: Cannot set LC_ALL to default locale: No such file or directory
LANG=pl_PL.UTF-8
LC_CTYPE="pl.UTF-8"
LC_NUMERIC="pl.UTF-8"
LC_TIME="pl.UTF-8"
LC_COLLATE="pl.UTF-8"
LC_MONETARY="pl.UTF-8"
LC_MESSAGES="pl.UTF-8"
LC_PAPER="pl.UTF-8"
LC_NAME="pl.UTF-8"
LC_ADDRESS="pl.UTF-8"
LC_TELEPHONE="pl.UTF-8"
LC_MEASUREMENT="pl.UTF-8"
LC_IDENTIFICATION="pl.UTF-8"
LC_ALL=pl.UTF-8

zależało by mi na tym b mieć działające polskie znaki i klawiaturę na
consoli pod utf-8 , da sie to w ogóle zrobić ????

--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl