Problem z X-ami

kosmar kosmar w poczta.onet.pl
Pon, 3 Sty 2005, 14:21:47 CET

Witam wszystkich.
Pytalem w kilku miejscach, nie udalo mi sie rozwiazac problemu, moze
wiec tutaj.
Mam irytujacy problem z X-ami: generalnie wszystko dziala OK, problem
jest tylko podczas uruchamiania X-ow lub przelogowywania.
Po wylogowaniu czekam ok 2 sekund na greeter GDM-a, wtedy na ekranie
jest "kasza", jak w "brak sygnalu w TV".
Po chwili uruchamia sie GDM i juz jest OK.
Problem ten mam na dwoch odmiennych komputerach, (w pracy (karta S3
savage) i w domu (karta Gforce2)) , na obydwu zawsze pojawia sie na
kilka chwil paskudna kasza podczas przelogowywania lub startu X-ow.
Poprzednio mialem zainstalowane "gotowe" dystrybucje - Auroxa 9.4 i
Fedore FC3 - tego problemu nie bylo.. Ekran robil sie na chwile czarny
lub granatowy i bylo cacy.
Probowalem dopisywac w configach xsetroot -solid "#kolor" ale to nie to..
Ktos wie, jak to zmienic?

kosmar